środa, 5 września 2012

Info 1

Witajcie kochani :* <3
Przepraszam was że, nie dodaje notke tak ja ustaliłam ale teraz jest szkołą i wszystko mnie przytłacza :(
Chcę was o czymś powiadomić. Widzę że, wielu z was zobaczyłą moje błędy ortograficznie i ja sama czuje że, robię ich więcej niż inni. Na początku nie wiedziałam czy to powiedzieć bo wiele jest gadania żeby nie ujawniać za dużo informacji o sobie na internecie ale, i tak postanowiłąm to powiedzieć. Mam problemy z ortografią poniewarz mieszkam w Norwegii. Przeprowadziłam się tu 6 lat temu a wtedy ledwie zkończyłam 2 klasę. Dla mnie polska gramatyka to ogromne wyzwanie ale zdecydowałam się pisać bloga po polsku bo takie opowiadanie nie są popularne w Norwegii. 
Dlatego proszę was żebyście informowali mnie jak będą jakieś błędy gramatyczne żebym mogła następny razem bardziej zwracać na nie uwagę. Niedługo nn.

Buziaki
-złotooka

3 komentarze:

  1. ej no ja tu czekam na nn a tu takie coś ?! Notka ma być natychmiast *foch*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sorry :*
      obiecuje ze dodam nn dzis albo jutro

      Usuń
    2. Ty wzięłaś to tak na serio ? ^^
      Żartowałam ;)

      Usuń