czwartek, 6 grudnia 2012

Rozdział 15


Info piszę na szybko więc mam kilka informacji:
Wiem że notka jest krotka, ale w poniedziałek dodam kolejny rozdział
Niedługo spodziewam się nowego szablonu do mojego bloga, mam nadzieje że wam się spodoba.
Detykóję tę notkę dla wszystkich którzy czekali na nn i jeszcze nie są na mnie źli. Zapraszam i z góry przepraszam za błędy.
***
Głucha cisza wypełniła pokój. Edward patrzył się na mnie intensywnym wzrokiem. Jego oczy przypominały kolor płynnego złota. «Czego ode mnie oczekujesz?  Przeciesz i tak już wszystko wiesz» powiedziałam i odwróciłam wzrok. Edward podszedł do mnie i patrzył spojrzał przez okno. Jego wrok utkwił w jego córce. Też spojrzałam na Renesmee. Biegała wesoła po polanie, uciekała od wciąż goniącego ją Emmett’a. Po chwili na dwór wyszła Rosalie, patrzyła wesołym wzrokiem w goniącą się dwójke. «Ciągle o ciebie pytała» powiedziałam, «Nie znała cię, a czasami wydawało mi się, że za tobą tęskin», spojrzałam przelotnie na Edwarda, po czym mój wzrok spowrotem wylądował na Nessie. «Ja za wami też tęskniłem... Za tobą». Wtedy spojrzał na mnie. Jego oczy były suche. Płakał. «Nie» odpowiedziałam satnowczo. «Zostawaiłeś mnie, pamiętasz, poweidziałaś, że już mnie nie chcesz. Ale teraz proszę cię tylko o jedno, nie odepchnij Nessie jak odepchnąłeś mnie. Ona potrzebuje ojca. Nie będę kłamać, wiem, że już mnie nie kochasz, ale... okłamała bym cię mówiąc, że nie chce twojej miłość». Zapadła długa cisza, a ja nadal nie potrafiłam spojrzeć Edwardowi w oczy. Spodziewałam się kolejnego odpchnięcia z jego strony, albo nawet tego, że mnie wyśmieje. Ale tak się nie stało.
Edward przysunoł się do mnie. Dzieliło nas zaledwie 30 cm i ten dystans się zmniejszał. Nie wiedziałam co robię. Właśnie powiedziałam miłości mojego życia, że mnie zostawił, wypomniałam mu, że już mnie nie kochał. A on zamiast przyznać mi racje albo odejść, zrobił coś kompletnie nieprzewidywalnego. Dopiero wtedy zobaczyłam, że jego oczy były syche. Płakał. Tak po wampirzemu. Bez łez. Niestety nie byłam pewna co było przyczyną tego zachowanie. To, że właśnie dowiedział się, że ma córkę, czy raczej moje wyznanie. Niestety zapomniałam przymyśleć zaistniałom, utonełam w płynnym złocie jego oczu.
Kątem oka zobaczyłam, że słońce już zaszło, a ciemne chmury kompletnie przysłoniły gwiazdy. Nie wiedziałam czy Nessie wciąż biego po dworzu, czy może Esme lub Rosalie zagoniły ją do środka. Straciałam końcówkę kontroli kiedy usta moje i Edwarda dzieliły zaledwie cztery centymetry. Nagle ktoś wbiegł do gabinetu. Ja i Edward odskoczyliśmy od siebie gwałtownie. W dziwiach stał nikt inny jak Emmett. Niestety w jego oczach nie było rozbawienia, jakby chciał nam zrobić żart przerywając naszą chwilę. Miał w oczach szok, i panikę. «Natalie» powiedział trzymająć się ramy drzwi. «Ona znikneła»
*** 
Mam nadzieje, że wam się podobało, mam ostatno duże braki weny oraz czasu. Na szczęście w następnym tygodniu wszystko ustąpi i wszystko powinno wrócić do normy. Zaczełam też czytać Harrego Pottera i książki polecam z całego serca <3 <3

13 komentarzy:

  1. Bardzo fajny ten rozdział i wcale się nie gniewam, że krótki. Po prostu trzymam Cię za słowo, że szybko dodasz kolejny. :)
    Już myślałam, że Edward i Bella się pocałują, ale... cóż. Natalie musiała coś przeskrobać.
    A co do Harry'ego Pottera, to czytałam już chyba z tysiąc razy te książki i baardzo je kocham. To przecież na Harrym opierało się moje dzieciństwo. xD
    Całuski
    Heaven z www.smiertelna-wiecznosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. W końcu dodałaś ten rozdział! *.* Świetny jest! ;D Jednak nadal te dialogi... Powinny się oddzielać od całego tekstu. np:
    Leszek poszedł do Filipa.
    - Cześć Filip! - przywitał przyjaciela.
    - Hej, Leszek! - odpowiedział Filip.

    xdd Czemu Nathalie jest taka zła? o.O Przecież jak Cullenowie się z nią przyjaźnią, to powinna być dobra, no nie? xdd Pewnie ona zrobi to co Irina w Zmierzchu. -,- Emmett był przerażony? :o To do niego nie podobne. ;D

    Ja czytałam Harry'ego Pottera kilka razy. ;D To była druga seria książek jaką przeczytałam. xdd (Pierwsza to wszystkie części Ani z Zielonego Wzgórza<3) Polecam te książki. <3 ;)

    Mam nadzieję, że tym razem się nie spóźnisz z dodaniem rozdziału. ;D
    A kiedy dodasz ten cudny szablon? Przecież już jest gotowy... ;D Chyba, że chciałaś, żeby GoldenLeaf zrobiła poprawki to wtedy rozumiem. xdd
    Zyczę weny. ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. juz nie wiem co mam robic z tymi dialogami. pisze w taki sposob jaki widzialam w wielu ksiazkach i szczeze mowiac jest mi tak wygodniej :)
      co do szablonu musze poczekac az GoldenLeaf przesle mi plik do szablonu albo wstawi go na malach-tow ale masz racje, szablon jest piekny ;)

      Usuń
  3. Nareeeszcie rozdział ;) Podoba mi się !

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio też mam mało czasu. Nauka...

    Oczywiście, że się podobało ;D Ja mam być na Ciebie zła? Chyba nie mądra jesteś :) Nie dodałaś notki bo nie miałaś czasu. Rozumiem. Nie jesteś maszyną co 24h pisze nowe rozdziały. Jesteś człowiekiem i możesz sobie pozwolić na kilka dni przerwy. Odsapnąć. Też masz własne życie prywatne. Nie żyjesz tylko blogiem. Masz rodzinę, szkołę, przyjaciół :)

    Nowy szablon? Hmm... nie mogę się doczekać. Ale ten aktualny też lubię ;)

    Rozdział świetny! Porozmawiali yeah! W końcu Bella powiedziała co ją bolało przez ten cały czas. Natalie zniknęła? Dziwne. Ale jestem pewna, że jeszcze o niej wspomnisz! Coś z nią będzie się działo. I pewnie do będzie gruba sprawa na kilka rozdziałów :)

    Oczywiście, że czytam Harry'ego Pottera. Jestem teraz w 3 części czyli "Harry Potter i więzień Azkabanu". To jest piękna książka. Cudownie opisana miłość i przyjaźń.

    A jak mineły ci mikołajki? ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nic specialnego nie robilam wlasciwie, tak naprawde kulam do testu :/
      ja tez wlasnie koncze wiezinia z azkabanu, jak mowilas piekna ksiazka ;)

      Usuń
  5. Hejka! Plik do pobrania figuruje na malachu. Instrukcja wstawiania takoż. W razie problemów i zapytań - pisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. W końcu Natlie zniknęła! Yeah! ;d Czyżby ten rozdział oznaczał, że Bella i Edward będą razem? Mam wielką nadzieję!

    Ps: Zapraszam na mojego nowego bloga: http://esme-carlisle-cullen.blogspot.com/

    Gdyż tego: esme-carlisle-cullen-my-story.blogspot.com nie mogę prowadzić, ponieważ nie da rady się zalogować na konto. Jest mi z tego powodu niezmiernie smutno, lecz mam nadzieję, że zrozumisz. :)

    Ps2: Czekam na nn i życzę mnóstwo weny, której również mi brakuje. ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. O em dżi ! ;D Ale świetny rozdział . ^^ Co do tych dialogów to ... Najlepiej by było , gdy byś pisała tak , jak mówi Rosemare . ;) Kurczę .. Myślę , że ta Natalie wkręci w coś Cullen'ów .
    Wrrrr , mogli się pocałować ! -.-
    Czekam na nn , pozdrawiam ! :**
    ~Sakura

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS : Co do Harry'ego ... To go kocham ! Najbardziej lubię Freda i Georga . ;d

      Usuń
  8. Szablon jest śliczny!
    Możesz zmienić czcionkę w opowiadaniu? :)
    A i jeszcze jedno masz dwa razy pod strony np: linki. Nie wiem czy miało tak być, czy się pomyliłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam na 5 rozdział.
    http://godzina-potepionych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczny szablon! A kiedy nowa notka?
    Heaven
    www.smiertelna-wiecznosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń